19 Şubat 2017 Pazar

Merhaba

Merhaba,

Ben Gülnur Nogay. Yakın çevrem ve ailem bana Gül derler..

Okumayı sevdiğim kadar yazmayı da seven biri olarak okumaya az vakit ayırdığımı, yazmayı ise okul yıllarımdan beri bıraktığımı söyleyebilirim.

Faydalı gönüllü işlerle uğraşmak her zaman beni mutlu etmiştir. Hareketli sosyal birisi olarak biraz bu durumdan bazı nedenlerden ötürü uzak kaldım. Bir şeylerle uğraşmamak beni sıkıyor. İşte bu nedenle dedim ki bir blog da yazı yazsam iyi olabilir.

Kendi kişisel özelliklerimden fazla bahsetmek istemiyorum, yazdığım yazılar zaten bunu belli edecektir diye düşünüyorum...

Bir çok şeyden bahsetmek istiyorum burada; okuduğum kitaptan, filmden, müzikten, aşktan, sevgiden, güncel konulardan, beni etkileyen olaylardan, hayvanlardan, doğadan bazen de bir yemek tarifinden...daha bir çok şeyden bahsetmek istiyorum.

Fırsat buldukça yazmayı deneyeceğim..

Dilerim güzel hoşça vakit geçirebileceğimiz bir blog sayfası olur..

Yorumlarınızı hatta eleştirilerinizi saygı ve sevgi çerçevesinde bekliyorum..

Hepinize güzel günler dilerim.
SEVGİLER..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder